UWAGA!
NIE NAPRAWIAMY PARASOLI
SPRZEDAJEMY WYŁĄCZNIE ONLINE
KUPUJ BEZPIECZNIE!
ZALECAMY ZAKUPY PRZEDPŁACONE
I ZAMAWIANIE SKŁADANYCH PARASOLI DO PACZKOMATU
GOOHA PARASOLE
PUNKT ODBIORU OSOBISTEGO
OS. B. ŚMIAŁEGO 2 E, POZNAŃ
UWAGA!
NIE NAPRAWIAMY PARASOLI
SPRZEDAJEMY WYŁĄCZNIE ONLINE
KUPUJ BEZPIECZNIE!
ZALECAMY ZAKUPY PRZEDPŁACONE
I ZAMAWIANIE SKŁADANYCH PARASOLI DO PACZKOMATU
GOOHA PARASOLE
PUNKT ODBIORU OSOBISTEGO
OS. B. ŚMIAŁEGO 2 E, POZNAŃ
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, chcielibyśmy Państwa poinformować o rekomendacjach oraz o działaniach ze strony przewoźnika InPost, z którego usług korzysta nasz sklep.
rekomendujemy zakupy przedpłacone drogą elektroniczną. Dokonaj płatności przed przyjazdem kuriera. Światowa Organizacja Zdrowia poddaje, że gotówka może być źródłem przenoszenia koronawirusa. Dlatego zrezygnowanie z płatności przy odbiorze może w naturalny sposób wpłynąć na ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest to możliwe – opłać przesyłkę u kuriera bezgotówkowo.
wprowadzamy system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera. Kod potwierdzający odbiór przesyłki będzie przesłany Odbiorcy w wiadomościach statusowych (email i/ lub SMS). W celu odbioru paczki, Odbiorca będzie proszony o podanie kodu kurierowi. Dzięki temu kurierzy będą mogli zachować bezpieczną odległość przy przekazaniu paczki.
przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy, gdy przesyłki trafią do Nadawcy. Oczywiście wrócimy do standardowych procedur gdy tylko będzie to możliwe.
odbierając paczkę z Paczkomatu® InPost nie dotykaj panelu sterującego – otwórz skrytkę Paczkomatu® za pomocą aplikacji InPost z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play).
przy dostawach do domu/ mieszkania zachowaj odpowiedni dystans i odbieraj przesyłki w drzwiach lub przed domem, celem minimalizowania czasu bezpośredniego kontaktu. Przy odbiorze przesyłki podaj kurierowi tylko kod odbioru.
zgodnie z wytycznymi instytucji sanitarnych, unikaj bezpośredniego kontaktu w formie witania się przez podanie rąk oraz przekazywania w trakcie składania podpisów – telefonów, komputerów mobilnych czy długopisów itp.
Nowy, skrócony protokół szkody InPost
W trosce o zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zachowanie środków ostrożności informujemy, że zmieniła się forma sporządzania protokołów szkody, związana z procedurą reklamacji.
Od teraz wdrażamy nowy, skrócony protokół szkody, który będzie można uzupełnić w momencie składania reklamacji online i wraz ze zdjęciami wysłać w procesie reklamacyjnym. Można to zrobić tutaj.
Co najważniejsze, dokument uzupełnicie Państwo bezpiecznie i wygodnie
bez udziału kuriera
bez konieczności wizyty w Oddziale
Wystarczy dostęp do Internetu. Procedura dotyczy uszkodzonych przesyłek kurierskich oraz paczkomatowych. Obecnie jest to jedyna dostępna forma i całkowicie zastępuje dotychczasowe. Jesteśmy przekonani, że wprowadzona modyfikacja przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa.
Uwaga: proces tworzenia protokołu szkody jest niezależny od procesu reklamacyjnego, co oznacza, że w sytuacji wystąpienia uszkodzenia przesyłki, należy standardowo zgłosić reklamację poprzez formularz reklamacyjny, a następnie uzupełnić protokół i dodać zdjęcia.
Najczęściej zadawane pytania:
Jak wypełnić protokół szkody w momencie zagrożenia związanego z pandemią koronawirusa? Czy muszę jechać do najbliższego Oddziału albo robić to w obecności kuriera?W dniu 19 marca uruchomiliśmy formularz online umożliwiający sporządzenie skróconego protokołu szkody dla uszkodzonych przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Klient może uzupełnić formularz bez udziału kuriera oraz bez konieczności udania się do Oddziału InPost. Do wypełnionego formularza należy załączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki, które są konieczne do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braku zdjęć Dział Reklamacji zwróci się do klienta z prośbą o uzupełnienie braków. Proces sporządzenia protokołu szkody będzie niezależny od procesu reklamacyjnego. To oznacza, że klient powinien również wypełnić standardowy formularz reklamacyjny.
Czy w sytuacji epidemii koronawirusa mogę sporządzić protokół szkody inaczej niż online?Na ten moment nie przewidujemy takiej możliwości. W trosce o zapewnienie bezpieczeństwa jedyną opcją dostępną dla klienta jest wypełnienie protokołu szkody online wraz z formularzem reklamacyjnym.
Czy w elektronicznym protokole szkody muszę załączyć 7 zdjęć?W elektronicznym protokole szkody klient może załączyć maksymalnie 7 zdjęć, ale nie jest to wymagana ilość. Ważne, aby dołączyć zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości.
W poniższych linkach kilka wskazówek od operatora InPost, z którego usług korzysta Gooha Parasole.