Masz pytanie?
Wyszukiwarka
Aktualności

UWAGA! 

 

NIE NAPRAWIAMY PARASOLI

 

SPRZEDAJEMY WYŁĄCZNIE ONLINE

 

KUPUJ BEZPIECZNIE!

 

ZALECAMY ZAKUPY PRZEDPŁACONE

I ZAMAWIANIE SKŁADANYCH PARASOLI DO PACZKOMATU

 

GOOHA PARASOLE

PUNKT ODBIORU OSOBISTEGO

 OS. B. ŚMIAŁEGO 2 E, POZNAŃ 

 

Oferta specjalna!
m_p_parasol_micro_58204_mixx.jpg

Krótki parasol do torebki Duży skóra M&P 58204

Bardzo duża czasza Ø 112 cm. Parasol po złożeniu 21 cm. Rączka z drewna pokryta skórą. Manualny.

Cena:124.00PLN
neyrat_autun_parasol_32qb_1.jpg

Parasol Automat open-close Pąki Neyrat Autun 32QB

Lekki, damski składany na 3 parasol. Automat open-close. Duża czasza Ø 99 cm z delikatnym wzorem.

Cena:220.00PLN
neyrat_mini_automat_d_vari_v1271_3.jpg

Mała parasolka open-close D. Vari Neyrat Autun V1271

Lekka miniaturka do torebki. Parasolka otwórz-zamknij. Efekt współpracy z artystką D. Vari.

Cena:155.00PLN
blunt_flox_metro_2.jpg

Piękny mocny parasol Automat Blunt+ Flox Metro

Blunt+ Flox Metro. Fauna i zieleń Nowej Zelandii. Ekstremalnie wytrzymały parasol. ø 100 cm. Seria limitowana.

Cena:399.00PLN
neyrat_autun_parasol_32_pc_1_n.jpg

Parasol auto open-close Paris Neyrat Autun 32PC

Lekki, damski składany na 3 parasol. Automat open-close. Duża czasza Ø 99 cm. Grafika. Paryskie widoki.

Cena:159.00PLN
ezpeleta_parasol_10706_mix.jpg

Przezroczysty elegancki parasol Ezpeleta 10706

Wzór wężowej skórki. Piękny transparentny automatyczny parasol z głęboką czaszą. Wytrzmały, stelaż fiberglass.

Cena:132.00PLN

PANDEMIA - DOSTAWA

Zalecenia dla zamówień w czasie pandemii

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, chcielibyśmy Państwa poinformować o rekomendacjach oraz o działaniach ze strony przewoźnika InPost, z którego usług korzysta nasz sklep.

  • rekomendujemy zakupy przedpłacone drogą elektroniczną. Dokonaj płatności przed przyjazdem kuriera. Światowa Organizacja Zdrowia poddaje, że gotówka może być źródłem przenoszenia koronawirusa. Dlatego zrezygnowanie z płatności przy odbiorze może w naturalny sposób wpłynąć na ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest to możliwe – opłać przesyłkę u kuriera bezgotówkowo.

  • wprowadzamy system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera. Kod potwierdzający odbiór przesyłki będzie przesłany Odbiorcy w wiadomościach statusowych (email i/ lub SMS). W celu odbioru paczki, Odbiorca będzie proszony o podanie kodu kurierowi. Dzięki temu kurierzy będą mogli zachować bezpieczną odległość przy przekazaniu paczki.

  • gdy masz wybór pomiędzy dostawą przez kuriera InPost i do Paczkomatu® InPost – zamawiaj do Paczkomatu® – to pozwala ograniczyć kontakt z innymi osobami.
  • przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy, gdy przesyłki trafią do Nadawcy. Oczywiście wrócimy do standardowych procedur gdy tylko będzie to możliwe.

  • odbierając paczkę z Paczkomatu® InPost nie dotykaj panelu sterującego – otwórz skrytkę Paczkomatu® za pomocą aplikacji InPost z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play).

  • polecamy wykorzystywanie opcji przekierowania do Paczkomatu® jako dużo bezpieczniejszej, dzięki możliwości zdalnego otwarcia skrytki z aplikacji mobilnej. Jednocześnie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność podawanego numeru telefonu.
  • przy dostawach do domu/ mieszkania zachowaj odpowiedni dystans i odbieraj przesyłki w drzwiach lub przed domem, celem minimalizowania czasu bezpośredniego kontaktu. Przy odbiorze przesyłki podaj kurierowi tylko kod odbioru.

  • zgodnie z wytycznymi instytucji sanitarnych, unikaj bezpośredniego kontaktu w formie witania się przez podanie rąk oraz przekazywania w trakcie składania podpisów – telefonów, komputerów mobilnych czy długopisów itp.

Nowy, skrócony protokół szkody InPost

W trosce o zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zachowanie środków ostrożności informujemy, że zmieniła się forma sporządzania protokołów szkody, związana z procedurą reklamacji.

Od teraz wdrażamy nowy, skrócony protokół szkody, który będzie można uzupełnić w momencie składania reklamacji online i wraz ze zdjęciami wysłać w procesie reklamacyjnym. Można to zrobić tutaj.
Co najważniejsze, dokument uzupełnicie Państwo bezpiecznie i wygodnie

  • bez udziału kuriera

  • bez konieczności wizyty w Oddziale

Wystarczy dostęp do Internetu. Procedura dotyczy uszkodzonych przesyłek kurierskich oraz paczkomatowych. Obecnie jest to jedyna dostępna forma i całkowicie zastępuje dotychczasowe. Jesteśmy przekonani, że wprowadzona modyfikacja przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa.

Uwaga: proces tworzenia protokołu szkody jest niezależny od procesu reklamacyjnego, co oznacza, że w sytuacji wystąpienia uszkodzenia przesyłki, należy standardowo zgłosić reklamację poprzez formularz reklamacyjny, a następnie uzupełnić protokół i dodać zdjęcia.

Najczęściej zadawane pytania:

  1. Jak wypełnić protokół szkody w momencie zagrożenia związanego z pandemią koronawirusa? Czy muszę jechać do najbliższego Oddziału albo robić to w obecności kuriera?W dniu 19 marca uruchomiliśmy formularz online umożliwiający sporządzenie skróconego protokołu szkody dla uszkodzonych przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Klient może uzupełnić formularz bez udziału kuriera oraz bez konieczności udania się do Oddziału InPost. Do wypełnionego formularza należy załączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki, które są konieczne do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braku zdjęć Dział Reklamacji zwróci się do klienta z prośbą o uzupełnienie braków. Proces sporządzenia protokołu szkody będzie niezależny od procesu reklamacyjnego. To oznacza, że klient powinien również wypełnić standardowy formularz reklamacyjny.

  2. Czy w sytuacji epidemii koronawirusa mogę sporządzić protokół szkody inaczej niż online?Na ten moment nie przewidujemy takiej możliwości. W trosce o zapewnienie bezpieczeństwa jedyną opcją dostępną dla klienta jest wypełnienie protokołu szkody online wraz z formularzem reklamacyjnym.

  3. Czy w elektronicznym protokole szkody muszę załączyć 7 zdjęć?W elektronicznym protokole szkody klient może załączyć maksymalnie 7 zdjęć, ale nie jest to wymagana ilość. Ważne, aby dołączyć zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości.

W poniższych linkach kilka wskazówek od operatora InPost, z którego usług korzysta Gooha Parasole.

Działania ograniczające kontakt osobisty.

Nowe zasady reklamacji w InPost. Skrócony protokół szkody.

Facebook