Masz pytanie?

PŁATNOŚCI,KOSZT DOSTAWY

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, chcielibyśmy Państwa poinformować o rekomendacjach oraz o działaniach ze strony przewoźnika InPost.

  • rekomendujemy zakupy przedpłacone drogą elektroniczną. Dokonaj płatności przed przyjazdem kuriera. Światowa Organizacja Zdrowia poddaje, że gotówka może być źródłem przenoszenia koronawirusa. Dlatego zrezygnowanie z płatności przy odbiorze może w naturalny sposób wpłynąć na ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest to możliwe – opłać przesyłkę u kuriera bezgotówkowo.

  • wprowadzamy system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera. Kod potwierdzający odbiór przesyłki będzie przesłany Odbiorcy w wiadomościach statusowych (email i/ lub SMS). W celu odbioru paczki, Odbiorca będzie proszony o podanie kodu kurierowi. Dzięki temu kurierzy będą mogli zachować bezpieczną odległość przy przekazaniu paczki.

  • przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy, gdy przesyłki trafią do Nadawcy. Oczywiście wrócimy do standardowych procedur gdy tylko będzie to możliwe.

  • odbiorcom polecamy wykorzystywanie opcji przekierowania do Paczkomatu® jako dużo bezpieczniejszej, dzięki możliwości zdalnego otwarcia skrytki z aplikacji mobilnej. Jednocześnie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność podawanego numeru telefonu.

  • gdy masz wybór pomiędzy dostawą przez kuriera InPost i do Paczkomatu® InPost – zamawiaj do Paczkomatu® – to pozwala ograniczyć kontakt z innymi osobami.

  • odbierając paczkę z Paczkomatu® InPost nie dotykaj panelu sterującego – otwórz skrytkę Paczkomatu® za pomocą aplikacji InPost z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play).

  • przy dostawach do domu/ mieszkania zachowaj odpowiedni dystans i odbieraj przesyłki w drzwiach lub przed domem, celem minimalizowania czasu bezpośredniego kontaktu. Przy odbiorze przesyłki podaj kurierowi tylko kod odbioru.

  • zgodnie z wytycznymi instytucji sanitarnych, unikaj bezpośredniego kontaktu w formie witania się przez podanie rąk oraz przekazywania w trakcie składania podpisów – telefonów, komputerów mobilnych czy długopisów itp.

 

Klient może skorzystać z następujących form płatności:

  • przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • pobranie - płatność gotówką przy odbiorze towaru kurierowi. Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia.
  • płatność elektroniczna - wygodny i bezpieczny sposób płatności za pośrednictwem internetu. W naszym sklepie, w celu dokonania płatności, zostaniesz przekierowany na stronę instytucji płatniczej Dotpay, udostępniającej szybkie płatności online z użyciem karty kredytowej lub szybki przelew z wybranych polskich banków (szczegółowe informacje o serwisie na stronie internetowej Dotpay) oraz system PayPal (szczegółowe informacje o serwisie na stronie internetowej PayPal). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia.
  • odbiór osobisty po wcześniejszej przedpłacie

Dane do przelewu:
Gooha Parasole Małgorzata Piątek 
Os. B Śmiałego 2 lok. E
60 – 682 Poznań 

Rachunek bankowy:
ING BANK ŚLĄSKI nr 47 1050 1520 1000 0090 7831 2528 

Koszt dostawy na terytorium Polski:

1. Kurier przelew przedpłata na konto - 9,90 PLN
2. Kurier pobranie - 13,90 PLN
3. Paczkomaty InPost - 11,90 PLN


O dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu informuje firma kurierska InPost. Można ja odebrać na trzy sposoby: 
1. Odbierz z aplikacją InPost Mobile.
2. Odbierz z kodem QR lub z kodem odbioru. 
3. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), zamieszczony w wiadomości lub w aplikacji.
Przesyłkę z Paczkomatu należy odebrać w ciągu 48 godzin od momentu jej dostarczenia.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie przewoźnika InPost tutaj


4. Darmowa dostawa przy kwocie zakupu 499,00 PLN.

Facebook