Jak kupować
JAK KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM GOOHA PARASOLE
Wszystkie oferowane parasole są nowe. W ofercie podajemy dostępność. Można dokonać zakupu po wcześniejszej rejestracji lub z jej pominięciem.
1. WYBÓR PRODUKTU
przy każdym produkcie znajdują się szczegółowe informacje na jego temat
po wyborze interesującego produktu wybieramy opcję z rozwijanej listy i dodajemy » do koszyka
2. ŚCIEŻKA ZAMAWIANIA
po ewentualnej korekcie ilości zamawianego produktu można dokonać zakupu » przejdź dalej
3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA
TWOJE DANE OSOBOWE
wypełniamy wymagane pola
w przypadku wyboru jako dowodu sprzedaży faktury VAT podajemy dane z numerem NIP
PŁATNOŚĆ I SPOSÓB DOSTAWY
Do wyboru płatności
przelew, przedpłata na konto
wpłata przez elektroniczny system Dotpay lub PayU
- za pobraniem, w momencie odbioru przesyłki od doręczyciela
- zaznaczamy z rozwijanej listy wybraną opcję /zostanie automatycznie doliczona kwota do końcowej zapłaty/.
- Paczkomaty - wybieramy z rozwijanej listy Paczkomat do dostawy. W przypadku braku wyboru Paczkomatu, wyślemy do najbliżej położonego miejsca adresu zamawiającego. O dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu informuje firma InPost.
- darmowa dostawa do Paczkomatu i Kurierem po przedpłacie
- odbiór osobisty

- tu znajduje się informacja o dokonanym zamówieniu i pełnych kosztach zakupu
- przed ostatnim krokiem » potwierdzam zamówienie, należy zapoznać się i zaakceptować 'Regulamin' i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych
- numer ID zamówienia
- dane zmawiającego
- zamówione produkty
- w przypadku płatności poprzez DotPay lub PayPal następuje automatyczne przekierowanie na stronę do wpłaty
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
Znajdziesz przesłane w wiadomości na podany w zamówieniu adres e-mail.
Sprawdż swoją pocztę!
4. STATUS ZAMÓWIENIA
ZAMÓWIENIE NR... zawiera podstawowe dane:
- numer transakcji
- dane osobowe
- zamówione produkty
- sposób dostawy i płatności
- dane do wpłaty
- kwota do zapłaty
- wskazanie Regulaminu sklepu wraz z informacją o zawarciu umowy kupna, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, warunkach i prawach odstąpienia od umowy, a także o reklamacji i rękojmi
STATUS TWOJEGO ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ ZMIENIONY NA
- w realizacji - potwierdzenie wpłaty na nasze konto
- wysłane - potwierdzenie wysyłki kupionego produktu
- anulowane - anulowanie transakcji
5. POTWIERDZENIE TRANSAKCJI, DOWÓD ZAKUPU
- Osobnym mailem, na adres e-mail podany w zamówieniu, zostanie wysłana e-faktura w formie PDF.