Masz pytanie?
Oferta specjalna!
Parasol Mini XS Black ZEST

Bardzo lekki czarny parasol do torebki Mini XS ZEST

Najlżejszy parasol ZEST - 130 g! Kieszonkowy. Czasza 90 cm, 6 żeber. Manualny. Odporny na wiatr.

Cena:80.00PLN
Parasol T.400 Extra Large Knirps

Duży męski czarny parasol automat T.400 Extra Large Knirps

XXL duży czarny kompaktowy parasol, automat open/ close. Czasza Ø 115 cm, 8 żeber. Wygodna rączka. Wiatroodporny.

Cena:295.00PLN

MASZ PYTANIE? FAQ

CZĘSTE PYTANIA

Wybierz pytanie, kliknij, uzyskasz odpowiedź.

______________________________________________________________________________________

Mam problem ze złożeniem zamówienia

Skontaktuj się z nami

telefon 793 444 876 lub 790 700 175

piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne

lub skorzystaj z informacji zawartych w szczegółowym opisie ścieżki zamawiania

______________________________________________________________________________________

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Nie, zamówienie możesz złożyć wyłącznie porzez stronę internetową www.gooha.pl

__________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić dostępność produktu?

Na każdej karcie produktu podana jest informacja o ilości sztuk dostępnych w magazynie.

__________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić status zamówienia?

Na podany w zamówieniu adres mailowy bieżąco wysyłamy informacje o statusie transakcji. Jeśli założysz konto, po zalogowaniu, znajdziesz wszystkie informacje o bieżącym i już zrealizowanym zakupie.

__________________________________________________________________________________________

Jak zmienić zamówienie?

Skontaktuj się z nami

telefon 793 444 876 lub 790 700 175

Biuro czynne:

poniedziałek - czwartek: godz. 09:00 - 16:00

piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne

__________________________________________________________________________________________

Jak anulować zamówienie?

Skontaktuj się z nami 

 telefon 793 444 876 lub 790 700 175

piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne

 e-mail gooha.sklep@gmail.com

__________________________________________________________________________________________

Jak opłacić zamówienie?

Do wyboru następujące formy płatności:

  • przelew na konto
  • wpłata online
  • za pobraniem
  • w Punkcie odbioru parasoli wyłącznie gotówką

>> szczegółowy opis form płatności

__________________________________________________________________________________________

Mam problem z płatnością online

Skorzystaj z możliwości wpłaty przez bezpieczne

>> konto PayPal firmy P.H.U. Małgorzata Piątek

__________________________________________________________________________________________

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy na terytorium Polski

1. Przelew przedpłata na konto Poczta Polska:

  • małe, składane parasole - 11,00 PLN
  • duże składane i długie parasole - 17,00 PLN

2. Przelew przedpłata na konto kurier - 11,00 PLN

3. Pobranie kurier - 16,80 PLN

4. Darmowa dostawa przy kwocie zakupu 499,00 PLN

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę wybrać porę dnia dostawy?

Koszt wyboru dostawy w wybranych porach dnia wiąże się z wyższym kosztem za realizację zamówienia i wynika z cennika firmy kurierskiej. Przed złożeniem zamówienia należy zapytać o opłatę. Bez wcześniejszego uzgodnienia i uiszczenia opłaty, nie jesteśmy w stanie spełnić próśb o dostawę w wybranych porach dnia.

Dodatkowa opłata za dostawę przesyłki kurierskiej

  • do godziny 09:00 - 170,00 PLN
  • do godziny 12:00 - 95,00 PLN
  • w godzinach 18:00 - 22:00 - 20,00 PLN
  • doręczenie przesyłki w sobotę - 30,00 PLN

__________________________________________________________________________________________

Od jakiej kwoty darmowa dostawa?

Darmowa dostawa od kwoty zakupu 500,00 PLN.

__________________________________________________________________________________________

Czy wysyłamy za granicę?

Nie wysyłamy towaru za granicę Polski.
__________________________________________________________________________________________

Kiedy zamówiony towar będzie do mnie wysłany?

Towar wysyłamy niezwłocznie po:
  • uzyskaniu potwierdzenia wpłaty online
  • potwierdzeniu wpłaty na naszym koncie bankowym
  • wyborze opcji przesyłki za pobraniem

__________________________________________________________________________________________

Kiedy otrzymam towar?

Rezerwujemy maksymalnie 3 dni robocze dla skompletowania wysyłki. Po jej nadaniu:

  • przesyłka kurierska - standardowo następnego dnia roboczego
  • przesyłka priorytetowa przedpłata Poczta Polska - przewidywany termin realizacji to następny dzień roboczy (D+1), pod warunkiem nadania przesyłki przed godziną 15:00
  • przesyłka za pobraniem Poczta Polska - przewidywany termin realizacji to dwa dni robocze (D+2), pod warunkiem nadania przesyłki przed godziną 15:00

    Uwaga! Kurier (doręczyciel) nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem. Należy zatem pamiętać, iż w przewidywanym terminie dostawy, osoba odbierająca powinna znajdować się pod adresem doręczenia przesyłki.

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Inny adres dostawy należy podać w Komentarzach w momencie składania zamówienia. Po nadaniu przesyłki, nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy na inny, niż podany w zamówieniu.

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę osobiście odebrać towar?

Towar można odbierać osobiście w Gooha Parasole, Punkt odbioru osobistego:

os. B Śmiałego 2E, Poznań

od poniedziałku do czwartku w godzinach 13:00 - 16:00.

>> zobacz na mapie

Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie terminu odbioru i przygotowanie gotówki. Można również dokonać przedpłaty.

__________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

W chwili złożenia przez nas zamówienia usługi w firmie kurierskiej, Klient otrzyma informację o numerze listu przewozowego i możliwości śledzenia przesyłki.

W przypadku niedostarczenia przesyłki priorytetowej Poczty Polskiej w terminie, prosimy o kontakt. Podamy numer nadania. Przesyłkę można śledzić na stronie Poczty Polskiej:

>> e-monitoring

__________________________________________________________________________________________

Czy produkty są objęte gwarancją?

Wszystkie oferowane w sklepie gooha parasole są objęte 24-miesięczną gwarancją.

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Taki towar musi być opatrzony oryginalnymi metkami, nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim dowód zakupu. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) do Sprzedawcy.

Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy.

W przypadku nieodebrania przesyłki z zakupionym towarem przez Klienta, lub podania błędnego adresu dostawy, powodującego zwrot do nadawcy, Klient ponosi koszty związane ze zwrotem + koszt ponownego wysłania do adresata.

>> szczegóły + formularze reklamacji i zwrotów

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę naprawić swój parasol?

Nie naprawiamy parasoli.

__________________________________________________________________________________________

Nie znalazłam(em) odpowiedzi na moje pytanie lub mam problem z złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt:

 
W przypadku jakichkolwiek problemów z złożeniem zamówienia prosimy o kontakt:
 
telefon +48 793 444 876 lub 790 700 175
 
piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne
 
e-mail e-mail gooha.sklep@gmail.com

__________________________________________________________________________________________

JAK KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM GOOHA PARASOLE


Wszystkie oferowane parasole są nowe. W ofercie podajemy dostępność. Można dokonać zakupu po wcześniejszej rejestracji lub z jej pominięciem.

1. WYBÓR PRODUKTU

  • przy każdym produkcie znajdują się szczegółowe informacje na jego temat

  • po wyborze interesującego produktu dodajemy go » do koszyka

2. ŚCIEŻKA ZAMAWIANIA

  • po ewentualnej korekcie ilości zamawianego produktu można dokonać zakupu » przejdź dalej

3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA

TWOJE DANE OSOBOWE

  • wypełniamy wymagane pola

  • w przypadku wyboru jako dowodu sprzedaży faktury VAT podajemy dane z numerem NIP

SPOSÓB DOSTAWY I PŁATNOŚĆ

Do wyboru płatności:

  • gotówka, w Gooha Parasole, Punkt odbioru osobistego – najpóźniej w momencie odbioru zamówienia

  • przelew, przedpłata na konto

P.H.U. Małgorzata Piątek, os. B Śmiałego 15 lok.34, 60-682 Poznań

47 1050 1520 1000 0090 7831 2528 ING BANK ŚLĄSKI - w tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

  • wpłata przez elektroniczny system Dotpay

 
 
  • wpłata przez elektroniczny system PayPal
  • za pobraniem, w momencie odbioru przesyłki od doręczyciela
WYBÓR OPCJI DOSTAWY
  • zaznaczamy z rozwijanej listy wybraną opcję /zostanie automatycznie doliczona kwota do końcowej zapłaty/
  • darmowa dostawa przy kwocie zakupu 500,00 PLN.
PRODUKTY
  • tu znajduje się informacja o dokonanym zamówieniu i pełnych kosztach zakupu
  • przed ostatnim krokiem » potwierdzam zamówienie, należy zapoznać się i zaakceptować 'Regulamin' i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych
WYDRUK ZAMÓWIENIA
Oznacza pomyślne przejście przez ścieżkę składania zamówienia.
Tutaj znajduje się komplet informacji:
  • numer ID zamówienia
  • dane zmawiającego
  • zamówione produkty
  • w przypadku płatności poprzez Dotpay lub PayPal następuje automatyczne przekierowanie na stronę do wpłaty
4. STATUS ZAMÓWIENIA

ZAMÓWIENIE NR - potwierdzenie zamówienia, przesłane w wiadomości na podany adres e - mail klienta, zawiera podstawowe dane
  • numer transakcji
  • dane osobowe
  • zamówione produkty
  • sposób dostawy i płatności
  • dane do wpłaty
  • kwota do zapłaty
  • wskazanie Regulaminu sklepu wraz z informacją o zawarciu umowy kupna, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, warunkach i prawach odstąpienia od umowy, a także o gwarancji oraz jej warunkach

STATUS TWOJEGO ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ ZMIENIONY NA

  • w realizacji - potwierdzenie wpłaty na nasze konto
  • wysłane - potwierdzenie wysyłki kupionego produktu
  • anulowane - anulowanie transakcji

 

Facebook