Masz pytanie?
Oferta specjalna!
m_p_parasol_micro_58204_2.jpg

Krótki parasol do torebki Duży skóra M&P 58204 02

Bardzo duża czasza Ø 112 cm. Parasol po złożeniu 21 cm. Rączka z drewna pokryta skórą. Manualny.

Cena:124.00PLN
neyrat_autun_parasol_32_pc_1.jpg

Parasol auto open-close Paris Neyrat Autun 32PC

Lekki, damski składany na 3 parasol. Automat open-close. Duża czasza Ø 99 cm. Grafika. Paryskie widoki.

Cena:159.00PLN
ezpeleta_parasol_10440_2.jpg

Damski parasol auto open-close Listki Ezpeleta 10440

Damski skaładany parasol, podwójny automat. Duża 8. panelowa czasza Ø 97 cm. Wzór listków.

Cena:123.00PLN
clima_parasol_m_p_2717_19.jpg

Męski parasol open-close Rączka eco skóra M&P 2717

Czarny parasol z rączką ze skóry eco. Podwójny automat. Czasza Ø 110 cm, 9 paneli. Wiatroodporny.

Cena:125.00PLN
Ezpeleta 10706 01

Przezroczysty elegancki parasol Ezpeleta 10706 01

Wzór wężowej skórki. Piękny transparentny automatyczny parasol z głęboką czaszą. Wytrzmały, stelaż fiberglass.

Cena:132.00PLN

MASZ PYTANIE? FAQ

CZĘSTE PYTANIA

Wybierz pytanie, kliknij, uzyskasz odpowiedź.

______________________________________________________________________________________

Mam problem ze złożeniem zamówienia

Skontaktuj się z nami

telefon 793 444 876 lub 790 700 175

piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne

lub skorzystaj z informacji zawartych w szczegółowym opisie ścieżki zamawiania

__________________________________________________________________________________________

Stan epidemii - zakup, wysyłka

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, chcielibyśmy Państwa poinformować o rekomendacjach oraz o działaniach ze strony przewoźnika InPost.

  • rekomendujemy zakupy przedpłacone drogą elektroniczną. Dokonaj płatności przed przyjazdem kuriera. Światowa Organizacja Zdrowia poddaje, że gotówka może być źródłem przenoszenia koronawirusa. Dlatego zrezygnowanie z płatności przy odbiorze może w naturalny sposób wpłynąć na ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest to możliwe – opłać przesyłkę u kuriera bezgotówkowo.

  • wprowadzamy system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera. Kod potwierdzający odbiór przesyłki będzie przesłany Odbiorcy w wiadomościach statusowych (email i/ lub SMS). W celu odbioru paczki, Odbiorca będzie proszony o podanie kodu kurierowi. Dzięki temu kurierzy będą mogli zachować bezpieczną odległość przy przekazaniu paczki.

  • gdy masz wybór pomiędzy dostawą przez kuriera InPost i do Paczkomatu® InPost – zamawiaj do Paczkomatu® – to pozwala ograniczyć kontakt z innymi osobami.
  • przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy, gdy przesyłki trafią do Nadawcy. Oczywiście wrócimy do standardowych procedur gdy tylko będzie to możliwe.

  • odbierając paczkę z Paczkomatu® InPost nie dotykaj panelu sterującego – otwórz skrytkę Paczkomatu® za pomocą aplikacji InPost z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play).

  • polecamy wykorzystywanie opcji przekierowania do Paczkomatu® jako dużo bezpieczniejszej, dzięki możliwości zdalnego otwarcia skrytki z aplikacji mobilnej. Jednocześnie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność podawanego numeru telefonu.
  • przy dostawach do domu/ mieszkania zachowaj odpowiedni dystans i odbieraj przesyłki w drzwiach lub przed domem, celem minimalizowania czasu bezpośredniego kontaktu. Przy odbiorze przesyłki podaj kurierowi tylko kod odbioru.

  • zgodnie z wytycznymi instytucji sanitarnych, unikaj bezpośredniego kontaktu w formie witania się przez podanie rąk oraz przekazywania w trakcie składania podpisów – telefonów, komputerów mobilnych czy długopisów itp.

__________________________________________________________________________________________

Nowy, skrócony protokół szkody InPost

W trosce o zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zachowanie środków ostrożności informujemy, że zmieniła się forma sporządzania protokołów szkody, związana z procedurą reklamacji.

Od teraz wdrażamy nowy, skrócony protokół szkody, który będzie można uzupełnić w momencie składania reklamacji online i wraz ze zdjęciami wysłać w procesie reklamacyjnym. Można to zrobić tutaj.
Co najważniejsze, dokument uzupełnicie Państwo bezpiecznie i wygodnie

  • bez udziału kuriera

  • bez konieczności wizyty w Oddziale

Wystarczy dostęp do Internetu. Procedura dotyczy uszkodzonych przesyłek kurierskich oraz paczkomatowych. Obecnie jest to jedyna dostępna forma i całkowicie zastępuje dotychczasowe.

Jesteśmy przekonani, że wprowadzona modyfikacja przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa Państwa klientów i Państwa.

Dziękujemy,
Zespół InPost

Uwaga: proces tworzenia protokołu szkody jest niezależny od procesu reklamacyjnego, co oznacza, że w sytuacji wystąpienia uszkodzenia przesyłki, należy standardowo zgłosić reklamację poprzez formularz reklamacyjny, a następnie uzupełnić protokół i dodać zdjęcia.

Najczęściej zadawane pytania:

  1. Jak wypełnić protokół szkody w momencie zagrożenia związanego z pandemią koronawirusa? Czy muszę jechać do najbliższego Oddziału albo robić to w obecności kuriera?W dniu 19 marca uruchomiliśmy formularz online umożliwiający sporządzenie skróconego protokołu szkody dla uszkodzonych przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Klient może uzupełnić formularz bez udziału kuriera oraz bez konieczności udania się do Oddziału InPost. Do wypełnionego formularza należy załączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki, które są konieczne do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braku zdjęć Dział Reklamacji zwróci się do klienta z prośbą o uzupełnienie braków. Proces sporządzenia protokołu szkody będzie niezależny od procesu reklamacyjnego. To oznacza, że klient powinien również wypełnić standardowy formularz reklamacyjny.

  2. Czy w sytuacji epidemii koronawirusa mogę sporządzić protokół szkody inaczej niż online?Na ten moment nie przewidujemy takiej możliwości. W trosce o zapewnienie bezpieczeństwa jedyną opcją dostępną dla klienta jest wypełnienie protokołu szkody online wraz z formularzem reklamacyjnym.

  3. Czy w elektronicznym protokole szkody muszę załączyć 7 zdjęć?W elektronicznym protokole szkody klient może załączyć maksymalnie 7 zdjęć, ale nie jest to wymagana ilość. Ważne, aby dołączyć zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości.
    _____________________________________________________________________________________

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?-

Nie, zamówienie możesz złożyć wyłącznie porzez stronę internetową www.gooha.pl

__________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić dostępność produktu?

Na każdej karcie produktu podana jest informacja o ilości sztuk dostępnych w magazynie.

__________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić status zamówienia?

Na podany w zamówieniu adres mailowy bieżąco wysyłamy informacje o statusie transakcji. Jeśli założysz konto, po zalogowaniu, znajdziesz wszystkie informacje o bieżącym i już zrealizowanym zakupie.

__________________________________________________________________________________________

Jak zmienić zamówienie?

Skontaktuj się z nami

telefon 793 444 876 lub 790 700 175

Biuro czynne:

poniedziałek - czwartek: godz. 09:00 - 16:00

piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne

__________________________________________________________________________________________

Jak anulować zamówienie?

Skontaktuj się z nami 

 telefon 793 444 876 lub 790 700 175

piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne

 e-mail gooha.parasole@gmail.com

__________________________________________________________________________________________

Jak opłacić zamówienie?

Do wyboru następujące formy płatności:

  • przelew na konto
  • wpłata online
  • za pobraniem

>> szczegółowy opis form płatności

__________________________________________________________________________________________

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy na terytorium Polski

1. Kurier przelew przedpłata na konto - 9,90 PLN

2. Kurier pobranie - 13,90 PLN

3. Paczkomaty InPost - 11,90 PLN

4. Darmowa dostawa przy kwocie zakupu 499,00 PLN

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę wybrać porę dnia dostawy?

Koszt wyboru dostawy w wybranych porach dnia wiąże się z wyższym kosztem za realizację zamówienia i wynika z cennika firmy kurierskiej. Przed złożeniem zamówienia należy zapytać o opłatę. Bez wcześniejszego uzgodnienia i uiszczenia opłaty, nie jesteśmy w stanie spełnić próśb o dostawę w wybranych porach dnia.

__________________________________________________________________________________________

Od jakiej kwoty darmowa dostawa?

Darmowa dostawa od kwoty zakupu 499,00 PLN.

__________________________________________________________________________________________

Czy wysyłamy za granicę?

Nie wysyłamy towaru za granicę Polski.
__________________________________________________________________________________________

Kiedy zamówiony towar będzie do mnie wysłany?

Towar wysyłamy niezwłocznie po:
  • uzyskaniu potwierdzenia wpłaty online
  • potwierdzeniu wpłaty na naszym koncie bankowym
  • wyborze opcji przesyłki za pobraniem

__________________________________________________________________________________________

Kiedy otrzymam towar?

Rezerwujemy maksymalnie 3 dni robocze dla skompletowania wysyłki. Po jej nadaniu:

  • przesyłka kurierska - standardowo następnego dnia roboczego

    Uwaga! Kurier (doręczyciel) nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem. Należy zatem pamiętać, iż w przewidywanym terminie dostawy, osoba odbierająca powinna znajdować się pod adresem doręczenia przesyłki.
  • O dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu informuje firma kurierska InPost. Można ja odebrać na trzy sposoby:

1. Odbierz z aplikacją InPost Mobile.

2. Odbierz z kodem QR lub z kodem odbioru.

3. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), zamieszczony w wiadomości lub w aplikacji.

Przesyłkę z Paczkomatu należy odebrać w ciągu 48 godzin od momentu jej dostarczenia.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie przewoźnika InPost tutaj

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Inny adres dostawy należy podać w Komentarzach w momencie składania zamówienia. Po nadaniu przesyłki, nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy na inny, niż podany w zamówieniu.

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę osobiście odebrać towar?

Towar można odbierać osobiście w Gooha Parasole po wcześniejszej wpłacie:

Punkt Odbioru Osobistego:

os. B. Śmiałego 2E, Poznań

od poniedziałku do czwartku w godzinach 13:00 - 16:00.

>> zobacz na mapie

Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie terminu odbioru.

__________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

W chwili złożenia przez nas zamówienia usługi w firmie kurierskiej, Klient otrzyma informację o numerze listu przewozowego i możliwości śledzenia przesyłki.

__________________________________________________________________________________________

Czy produkty są objęte gwarancją?

Wszystkie oferowane w sklepie gooha parasole są objęte 24-miesięczną gwarancją.

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Taki towar musi być opatrzony oryginalnymi metkami, nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) do Sprzedawcy.

Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy.

W przypadku nieodebrania przesyłki z zakupionym towarem przez Klienta, lub podania błędnego adresu dostawy, powodującego zwrot do nadawcy, Klient ponosi koszty związane ze zwrotem + koszt ponownego wysłania do adresata.

>> szczegóły + formularze reklamacji i zwrotów

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę naprawić swój parasol?

Nie naprawiamy parasoli.

__________________________________________________________________________________________

Nie znalazłam(em) odpowiedzi na moje pytanie lub mam problem z złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt:

 
W przypadku jakichkolwiek problemów z złożeniem zamówienia prosimy o kontakt:
 
telefon +48 793 444 876 lub 790 700 175
 
piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne
 
e-mail e-mail gooha.parasole@gmail.com

__________________________________________________________________________________________

JAK KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM GOOHA PARASOLE

 

  

 

JAK KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM GOOHA PARASOLE


Wszystkie oferowane parasole są nowe. W ofercie podajemy dostępność. Można dokonać zakupu po wcześniejszej rejestracji lub z jej pominięciem.

1. WYBÓR PRODUKTU

  • przy każdym produkcie znajdują się szczegółowe informacje na jego temat

  • po wyborze interesującego produktu wybieramy opcję z rozwijanej listy i dodajemy » do koszyka

2. ŚCIEŻKA ZAMAWIANIA

  • po ewentualnej korekcie ilości zamawianego produktu można dokonać zakupu » przejdź dalej

3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA

TWOJE DANE OSOBOWE

  • wypełniamy wymagane pola

  • w przypadku wyboru jako dowodu sprzedaży faktury VAT podajemy dane z numerem NIP

SPOSÓB DOSTAWY I PŁATNOŚĆ

Do wyboru płatności

  • przelew, przedpłata na konto

Gooha Parasole Małgorzata Piątek os. B. Śmiałego 2 lok.E, 60-682 Poznań

47 1050 1520 1000 0090 7831 2528 ING BANK ŚLĄSKI - w tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

  • wpłata przez elektroniczny system Dotpay

 
 
  • za pobraniem, w momencie odbioru przesyłki od doręczyciela
  • odbiór osobisty po przedpłacie

 

WYBÓR OPCJI DOSTAWY
  • zaznaczamy z rozwijanej listy wybraną opcję /zostanie automatycznie doliczona kwota do końcowej zapłaty/.
  • Paczkomaty - wybieramy z rozwijanej listy paczkomat do dostawy. O dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu informuje firma InPost.
  • darmowa dostawa przy kwocie zakupu 499,00 PLN.
PRODUKTY
  • tu znajduje się informacja o dokonanym zamówieniu i pełnych kosztach zakupu
  • przed ostatnim krokiem » potwierdzam zamówienie, należy zapoznać się i zaakceptować 'Regulamin' i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych
WYDRUK ZAMÓWIENIA
Oznacza pomyślne przejście przez ścieżkę składania zamówienia.
Tutaj znajduje się komplet informacji:
  • numer ID zamówienia
  • dane zmawiającego
  • zamówione produkty
  • w przypadku płatności poprzez Dotpay lub PayPal następuje automatyczne przekierowanie na stronę do wpłaty

POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA znajdziesz przesłane w wiadomości na podany w zamówieniu adres e-mail.

4. STATUS ZAMÓWIENIA

ZAMÓWIENIE NR... zawiera podstawowe dane:

  • numer transakcji
  • dane osobowe
  • zamówione produkty
  • sposób dostawy i płatności
  • dane do wpłaty
  • kwota do zapłaty
  • wskazanie Regulaminu sklepu wraz z informacją o zawarciu umowy kupna, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, warunkach i prawach odstąpienia od umowy, a także o gwarancji oraz jej warunkach

STATUS TWOJEGO ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ ZMIENIONY NA

  • w realizacji - potwierdzenie wpłaty na nasze konto
  • wysłane - potwierdzenie wysyłki kupionego produktu
  • anulowane - anulowanie transakcji

5. POTWIERDZENIE TRANSAKCJI, DOWÓD ZAKUPU

  • Osobnym mailem, na adres e-mail podany w zamówieniu, zostanie wysłana e-faktura w formie PDF.
Facebook