Masz pytanie? FAQ
CZĘSTE PYTANIA
Wybierz pytanie, kliknij, uzyskasz odpowiedź.
- Mam problem ze złożeniem zamówienia
- Stan epidemii - zakup, wysyłka
- Protokół szkody InPost
- Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
- Jak sprawdzić dostępność produktu?
- Jak sprawdzić status zamówienia?
- Jak zmienić zamówienie?
- Jak anulować zamówienie?
- Jak opłacić zamówienie?
- Jaki jest koszt dostawy?
- Czy mogę wybrać porę dnia dostawy?
- Czy wysyłamy za granicę?
- Kiedy zamówiony towar będzie do mnie wysłany?
- Kiedy otrzymam towar?
- Czy mogę zmienić adres dostawy?
- Czy mogę osobiście odebrać towar?
- Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?
- Czy produkty są objęte gwarancją?
- Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
- Czy mogę naprawić swój parasol?
- Nie znalazłam(em) odpowiedzi na moje pytanie lub mam problem z złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt
______________________________________________________________________________________
Mam problem ze złożeniem zamówienia
Skontaktuj się z nami
793 444 876 lub 790 700 175
piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne
lub skorzystaj z informacji zawartych w szczegółowym opisie ścieżki zamawiania
__________________________________________________________________________________________
Stan epidemii - zakup, wysyłka
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, chcielibyśmy Państwa poinformować o rekomendacjach oraz o działaniach ze strony przewoźnika InPost.
rekomendujemy zakupy przedpłacone drogą elektroniczną. Dokonaj płatności przed przyjazdem kuriera. Światowa Organizacja Zdrowia poddaje, że gotówka może być źródłem przenoszenia koronawirusa. Dlatego zrezygnowanie z płatności przy odbiorze może w naturalny sposób wpłynąć na ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa. Jeśli z jakiegoś powodu nie jest to możliwe – opłać przesyłkę u kuriera bezgotówkowo.
wprowadzamy system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera. Kod potwierdzający odbiór przesyłki będzie przesłany Odbiorcy w wiadomościach statusowych (email i/ lub SMS). W celu odbioru paczki, Odbiorca będzie proszony o podanie kodu kurierowi. Dzięki temu kurierzy będą mogli zachować bezpieczną odległość przy przekazaniu paczki.
- gdy masz wybór pomiędzy dostawą przez kuriera InPost i do Paczkomatu® InPost – zamawiaj do Paczkomatu® – to pozwala ograniczyć kontakt z innymi osobami.
przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy, gdy przesyłki trafią do Nadawcy. Oczywiście wrócimy do standardowych procedur gdy tylko będzie to możliwe.
odbierając paczkę z Paczkomatu® InPost nie dotykaj panelu sterującego – otwórz skrytkę Paczkomatu® za pomocą aplikacji InPost z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play).
- polecamy wykorzystywanie opcji przekierowania do Paczkomatu® jako dużo bezpieczniejszej, dzięki możliwości zdalnego otwarcia skrytki z aplikacji mobilnej. Jednocześnie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność podawanego numeru telefonu.
przy dostawach do domu/ mieszkania zachowaj odpowiedni dystans i odbieraj przesyłki w drzwiach lub przed domem, celem minimalizowania czasu bezpośredniego kontaktu. Przy odbiorze przesyłki podaj kurierowi tylko kod odbioru.
zgodnie z wytycznymi instytucji sanitarnych, unikaj bezpośredniego kontaktu w formie witania się przez podanie rąk oraz przekazywania w trakcie składania podpisów – telefonów, komputerów mobilnych czy długopisów itp.
__________________________________________________________________________________________
Protokół szkody, który będzie można uzupełnić w momencie składania reklamacji online i wraz ze zdjęciami wysłać w procesie reklamacyjnym. Można to zrobić tutaj
__________________________________________________________________________________________
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Nie, zamówienie możesz złożyć wyłącznie porzez stronę internetową www.gooha.pl
__________________________________________________________________________________________
Jak sprawdzić dostępność produktu?
Na każdej karcie produktu podana jest informacja o ilości sztuk dostępnych w magazynie.
__________________________________________________________________________________________
Jak sprawdzić status zamówienia?
Na podany w zamówieniu adres mailowy bieżąco wysyłamy informacje o statusie transakcji. Jeśli założysz konto, po zalogowaniu, znajdziesz wszystkie informacje o bieżącym i już zrealizowanym zakupie.
__________________________________________________________________________________________
Skontaktuj się z nami
793 444 876 lub 790 700 175
Biuro czynne:
poniedziałek - czwartek: godz. 09:00 - 16:00
piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne
__________________________________________________________________________________________
Skontaktuj się z nami
793 444 876 lub 790 700 175
piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne
gooha.parasole@gmail.com
__________________________________________________________________________________________
Do wyboru następujące formy płatności:
- przelew na konto
- wpłata online
- za pobraniem
>> szczegółowy opis form płatności
__________________________________________________________________________________________
DARMOWA DOSTAWA PO PRZEDPŁACIE KURIEREM I DO PACZKOMATU
Koszt dostawy na terytorium Polski
1. Kurier przelew przedpłata na konto - 0,00 PLN
2. Kurier pobranie - 10,00 PLN
3. Paczkomaty InPost - 0,00 PLN
__________________________________________________________________________________________
Czy mogę wybrać porę dnia dostawy?
Koszt wyboru dostawy w wybranych porach dnia wiąże się z dodatkowym kosztem za realizację zamówienia i wynika z cennika firmy kurierskiej. Przed złożeniem zamówienia należy zapytać o opłatę. Bez wcześniejszego uzgodnienia i uiszczenia opłaty, nie jesteśmy w stanie spełnić próśb o dostawę w wybranych porach dnia.
__________________________________________________________________________________________
Nie wysyłamy towaru za granicę Polski.
__________________________________________________________________________________________
- uzyskaniu potwierdzenia wpłaty online
- potwierdzeniu wpłaty na naszym koncie bankowym
- wyborze opcji przesyłki za pobraniem
Rezerwujemy 3 dni robocze dla skompletowania zamówienia.
__________________________________________________________________________________________
Rezerwujemy 3 dni robocze dla skompletowania wysyłki. Po jej nadaniu:
- przesyłka kurierska - standardowo następnego dnia roboczego
Uwaga! Kurier (doręczyciel) nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem. Należy zatem pamiętać, iż w przewidywanym terminie dostawy, osoba odbierająca powinna znajdować się pod adresem doręczenia przesyłki. - O dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu informuje firma kurierska InPost. Można ja odebrać na trzy sposoby:
1. Odbierz z aplikacją InPost Mobile.
2. Odbierz z kodem QR lub z kodem odbioru.
3. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), zamieszczony w wiadomości lub w aplikacji.
Przesyłkę z Paczkomatu należy odebrać w ciągu 48 godzin od momentu jej dostarczenia.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie przewoźnika InPost tutaj
__________________________________________________________________________________________
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Inny adres dostawy należy podać w Komentarzach w momencie składania zamówienia. Po nadaniu przesyłki, nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy na inny, niż podany w zamówieniu.
__________________________________________________________________________________________
Czy mogę osobiście odebrać towar?
W sezonie jesienno - zimowym towar można odbierać osobiście po wcześniejszej wpłacie i uzgodnieniu terminu:
Gooha Parasole
os. B. Śmiałego 2E, Poznań
od poniedziałku do czwartku w godzinach 13:00 - 16:00.
__________________________________________________________________________________________
Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?
W chwili złożenia przez nas zamówienia usługi w firmie kurierskiej, Klient otrzyma informację o numerze listu przewozowego i możliwości śledzenia przesyłki.
__________________________________________________________________________________________
Czy produkty są objęte gwarancją?
Wszystkie oferowane w sklepie gooha parasole są objęte 24-miesięczną rękojmią.
__________________________________________________________________________________________
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.
Taki towar musi być opatrzony oryginalnymi metkami, nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) do Sprzedawcy.
Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy.
W przypadku nieodebrania przesyłki z zakupionym towarem przez Klienta, lub podania błędnego adresu dostawy, powodującego zwrot do nadawcy, Klient ponosi koszty związane ze zwrotem + koszt ponownego wysłania do adresata.
>> szczegóły + formularze reklamacji i zwrotów
__________________________________________________________________________________________
Czy mogę naprawić swój parasol?
Nie naprawiamy parasoli przeciwdeszczowych i ogrodowych.
__________________________________________________________________________________________
Nie znalazłam(em) odpowiedzi na moje pytanie lub mam problem z złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt:
__________________________________________________________________________________________